oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Den dagen när vapenhandlarna kom med fred

Publicerad 2008-09-30 12:23:10 i Allmänt,

Jag lägger alla drömmar i en ask. Den tiden är över nu, det är början på en ny. Ett skrivet kontrakt som ett facit till allt som jag sagt. Alla chanser jag har tagit, alla vägar jag har gått har lett mig hit. Livet blir aldrig sig likt och jag har tröttnat på att fly.

 

 


 

 

Allt det jag strävat mot, det som ska komma är nu här. Det finns inget ”senare” det finns bara ”nu”. Har jag äntligen kommit fram? Jag såg någon från igår är här nu. Det är märkligt att det aldrig blir som man tänkt sig. Livet är konstigt ibland

 

 

 

 

En sista regnig dag utan något att göra. Bara jag och tystnaden tillsammans en sista gång. Jag trodde aldrig jag skulle leva så här länge, att den här dagen skulle bli min. Att jag skulle bli vuxen, att bli som de andra. Allt jag sagt var fel

 

Nu kan jag aldrig återvända…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela