oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Trött

Publicerad 2008-02-19 15:39:08 i Allmänt,

Jag är trött på att vara trött

Jag är trött på att inte kunna sova

Trött på att aldrig komma någonstans, att aldrig växa upp.

Jag är trött på alltid behöva ge mig för flaskan

Jag är trött på att bära världen på mina axlar

Jag är trött på mitt jobb som inte leder någonstans

Jag är trött på att frysa för att få ihop pengar till hyran

 

 

Jag blir trött av att vara fattig och inte kunna göra som jag vill

Jag blir trött av att gå i samma kläder hela tiden

Jag blir trött av att vara paranoid och att tro att alla stirrar på mig

Jag blir trött av att spela gitarr i soffan i stället för på en scen

Jag blir trött av att inte längre bry mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela