oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Gammal Vana

Publicerad 2008-04-17 20:01:59 i Allmänt,

Alla blir höga ibland, alla blir låga ibland. Jag blir låg för jag har varit hög. Alla har problem med skallen ibland, skallen är mitt problem. Du behöver inte ljuga för mig, det gör jag så bra själv. Jag vill inte att någon ska veta att jag aldrig älskade mitt liv men att jag bestämde mig för att jag inte vill dö i väntan på att min tur ska vända.

Jag trivs inte i mitt eget skinn, jag är rädd för att det ska spricka. Jag är oförmögen att kommunicera med andra människor när jag är så här. Allt det här är ett skådespel för ert nöjes skull. Det är bara att vänta ut den namnlösa känslan, den försvinner alltid efter ett tag och allt blir som vanligt ett tag igen. Tills dess är jag osynlig och tyst.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-04 21:51:36

"Alla blir höga ibland, alla blir låga ibland. Jag blir låg för jag har varit hög."



älskar dessa ord

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela