oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Vuxenpoäng

Publicerad 2007-09-10 15:19:08 i Allmänt,

Lämnade in min arbetsansökan idag. Vem kunde någonsin tro att jag skulle söka en doktorandtjänst inom teoretisk fysik. Det här känns nog som ett större steg än det egentligen är. Det här är första gången på länge som jag ser en framtid. Nu är väl inte chansen att jag får tjänsten så överdrivet stor men det är ändå skönt att ta klivet in i vuxenvärlden på allvar.

Jag tror jag får minus på vuxenpoängen med tanke på att jag redan planerat vad jag ska köpa för min första lön. Ett Playstation 3 och de Buffy the Vampire Slayer-boxar jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela