oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Definitivt kanske

Publicerad 2007-11-14 23:35:36 i Musik,


Han är fri att göra vad han vill. Det är jag också men ibland behöver jag påminnas om det. När livet känns lite motigt så tar jag fram Oasis. De får mig alltid glad igen, jag känner mig som jag står på en jättes axlar när jag lyssnar på b-sidan "the fame". Då känns det skönt att vara här nu. Man vill leva för alltid eller bara brinna ut som en champange supernova. Allt jag vet är att det inte finns nån poäng med att se sig om i vredesmod, det är bara att rulla med läget. Så länge man inte inte glömmer bort vikten av att vara lat så kommer man aldrig gråta ut sitt hjärta. Vi snackade ikväll om saker runt om hela världen och om att det är konstigt att man inte kastar någon skugga på en undervägg när man står halva världen bort.. Det är skönt att vara fri

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela