oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Nu bränner vi stället!

Publicerad 2007-05-24 11:29:34 i Allmänt,

Det känns som jag hunnit med mer den här våren än jag gjort på hela mitt liv. Jag brände ner allt jag står för och började om på nytt. Ibland så får jag för mig att det kanske för det bästa som jag gjorde allt fel. För hur mycket fel jag än gjort så har jag gjort så mycket mer som är rätt. Jag känner mig annorlunda nu, mer säker på en del saker och inte lika rädd för mig själv. Mina tvivel har alltid varit de förädare som hållit mig tillbaka. Nu har jag tröttnat på att tvivla. Jag har brännt alla broar tillbaka till ångest-apan. Jag är så trött på hans chatter.  Jag har brännt platsen där min själ dog




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela