oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Alla hatar mig

Publicerad 2007-04-03 13:24:42 i Allmänt,

Ångesten gör ont i mig och jag vill bar bränna mina ögon så jag slipper se mer. Jag kan inte sova, jag kan inte prata, jag kan inte sitta stilla. Det känns som om ångesten är ett gift i mina vener som aldrig slutar bränna.

Alla hatar mig

Jag vet att jag har gjort fel. Jag vet att jag inte är den man jag trodde jag var och att inget blev som det var tänkt. Jag hatar mig själv för att jag inte är så stark som jag lärt mig själv att vara. Jag kan inte stå emot mig själv och jag står inte ut med mig själv. Jag vill skrika men det hörs inte ett ljud.

hatar mig

Jag har bara mig själv att skylla för hur det har blivit. Det finns inga ursäkter och inga undanflykter. DEt är jag ensam som har tappat bort mig själv och som jag stod för.

mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela