oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Ödets stund

Publicerad 2006-01-15 22:51:26 i Allmänt,

I morgon ska jag skriva en sån där tentasom kan avgöra min framtid lite. Klarar jag den inte så får jag inga pengar av CSN. Då måste jag börja jobba och försöka skriva omtentor. TYvärr känns det som jag inte har mycket av en chans på det här. Har jag lite tur så kanske det kommer ett par typtal. JAg fattar inte hur det kunnat bli så här, jag tycker ju att det har gått riktigt bra den sensate tiden men ändå räcker jag inte till.

Det är alltid så här när jag tar mig för något, hur mycket jag än anstränger mig så räcker jag inte fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela