oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

Omstart

Publicerad 2010-08-04 13:59:01 i Allmänt,

Då var det snart dags för en ny termin att dra igång och bakom kulisserna jobbar vi hårt för att få ordning på allt som ska fixas.

Jag har börjat skissa på en träningsplanering och en målbild. Lite svårt när jag inte ska tävla mer men jag kan nog hitta något att sikta mot. Blir nog mycket instruerande från min sida vilket är en minst lika stor utmaning som att tävla. Ska bli kul att se var saker tar vägen.

Har vilat mycket under sommaren för att få ihop mina skador. Tyvärr verkar det som att något har gått snett med rehaben av bröstbensskadan då musklerna inte verkar bli bättre och jag har svårt att köra för fullt. Vi får se vad det tar vägen. Min höft/ljumske har blivit värre av att vila och jag får försöka kolla upp vad det är innan jag bestämmer vilken nivå jag ska träna på.

Ska dock bli jävligt kul att rulla igång med shootfighting i höst. Jag ser fram mot att få vara nybörjare och ställa massa dumma frågor i stället för att bara besvara dem. Fast mest ser jag fram emot att lära mig nya saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela