oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

BJJ och Shootfighting

Publicerad 2010-08-26 23:16:07 i Allmänt,

Idag blev tävlingsdatumen för sport ju-jutsun, man kan ju lugnt säga att jag blev rätt sugen på att fightas men jag har ju bestämt mig för att inte tävla mer....eller ;)

Körde BJJ och shootfighting idag. Riktigt roliga pass båda två. BJJ:n går lite sådär just nu. Är riktigt ringrostig efter uppehållet och har inget direkt flow. Men det kommer nog tillbaka. Escapes verkar ju vara terminens tema vilket passar mig bra för att jag ligger alltid under någon av bröderna Johansson och kämpar för mitt liv.


Shootfightingen är jätterolig. Skönt att träna något bara för att det är kul. Körde sparkar och knän idag och det kändes ok. Ont i höften gör att jag har lite svårt att dra på men det gör inget. Jag ska ändå inte tävla i shoot.


Börjar komma igång med träningen ordentligt nu och det verkar som att kropppen har svarat bra på lång vila. Gymmet känns riktigt roligt, till och med komplexen är rolig. Mest för att man får se GBK-Johan våndas






Jag har börjat fundera på målbilder som inte involverar tävling vilket är lite svårt men jag kommer nog på något .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela