oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

Fighting Spirit

Publicerad 2010-04-25 22:03:38 i Allmänt,



Fick en försenad födelsedagspresent av Einar, Fredrik och tjockis Jesper idag. Ett svart bälte med brodyren "Fighting Spirit". Tack som fan grabbar, det värmer en fighters hjärta och ger mig en spark i röven så jag tar det där jävla svarta bältet i Sport Ju-jutsu.

Har helt glömt bort att blogga under våren. Har haft så sjukt mycket att göra att jag helt enkelt inte hunnit/orkat skriva om träningen.


Jag har satsat mest på Sport Ju-jutsun och tränat hårt på att förändra mitt sätt att köra så att det ska passa poängfighting bättre. Jag tycker att det börjat ge resultat då jag en match som slutade 4-2 mot tvåfaldiga svenska mästaren. Jag förlorade men kände att det inte var en omöjlighet att slå honom.


Just nu så siktar jag på att köra Calmar Cup och Tapout innan säsongen är över. Blir riktigt pepp på att tävla när mina kära träningskamrater är så sjukt grymma som idag på Stockholm open. Fyra medaljer till LBK på under dagen är riktigt bra resultat. Veronica knep två silvermedaljer, Einar samma valör och Björn fick med sig ett brons. Dan och Niclas var också grymma som kämpade på och höll våran fana högt.


Linköpings finest

Kommentarer

Postat av: Einar, Fredrik och Nam-nam(tjockis Jesper)

Publicerad 2010-04-27 15:13:21

Det är du värd efter alla gånger du blivit skadad men krigat vidare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela