oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

The rubber guard

Publicerad 2009-04-07 12:47:17 i Allmänt,

Yo fightfans

Har inte varit så mycket uppdateringar här på senasre tid. Jag har varit väldiigt upptagen med massa tjafs utanför dojon. Lovar att jag ska skärpa mig.

Senaste veckan så har Daniel och Stefan trixat i rubber guard på träningen. Jag rekomenderar att man letar lite klipp med Eddie Bravo för att se mer om denna position.




Eddie Bravo är lite av en filosof i kampsportskretsar. Här är ett klipp där han delar med sig av sina tankar kring streaching. Värt att se då rörlighet är väldigt viktigt i BJJ





Det har även varit tävling i helgen i och med Stockholm Open. Rodrigo knep ett guld i -94 kg för lilabälten och Verinca tog hem -69 kilo för blåbälten. Hon vann även öppenklass för blåbälten. Mycket bra jobbat

 Man kan se nästan alla matcher om man går in på våran youtube-kanal som man hittar här

Ingen träning nu på torsdag men nästa vecka rullar vi som vanligt igen. Passa på att ha en trevlig påsk och njut av vårsolen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela