oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

Söndagsträning 28/9

Publicerad 2008-09-28 16:56:41 i Allmänt,

Loop choke

Äntligen söndag så man får rulla lite igen.  Själv har jag huvudet fyllt med snor så jag höll mig till instruerandet idag. VI kikade lite på Loop choe hur tre olika lägen.

Här har vi en rejäl genomgång strypningen och dess principer





Här der vi även en variant från sissor sweep.




Och sist men inte minst så så har vi även the loop hip choke



EFter teknikgenomgången var et sparring som såg mycket bra ut för alla som körde. Det märks att teknikregistret börjar bli brett hos alla som började förra terminen och viket leder till varierad och rolig sparring. Bra kört alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela