oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

Torsdag 16/10

Publicerad 2008-10-18 12:36:53 i Allmänt,

Tävlingsträning:

Vi tränade fritt på följande saker

-Guardpassering

-Flippar från guard

-Submissions från guard

-Ta sig hur sidecontrol

-Avslut från sidecontrol

En vecka kvar till Scandinavian Open och det ser riktigt bra ut för alla som tränar. Kul att d eär så många på passen.

Jag är för övrigt nära att landa en hel helgs seminarie i BJJ med Marcello Yogui. Som det ser ut just nu så blir det den 22:a till 23:e november

Det kommer att kosta ca 400 spänn för båda dagarna och det är helt klart värt det. Jag hoppas att alla  vill vara med och lära sig BJJ från en av de bästa instruktörerna och skönaste lirarna inom sporten. Marcello har tränat i över 25 år och har 3:e dan så han kan lite knep kan man lungt säga.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-20 18:24:48

woho!

Postat av: Stefan

Publicerad 2008-10-22 06:30:16

Fan va gött!

Hoppas det blir ordentligt med folk! Hör med sparris oxå! Han vill säkert komma!

Hade gött!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-29 23:02:30

Hej!

Träningsläger med Marcelo låter super! Hur och när anmäler man sig? Jag är inte medlem i någon klubb just nu, kan man anmäla sig ändå?

/ Sara

Postat av: Lars

Publicerad 2008-10-30 12:07:50

Det går utmärkt att komma och träna ändå. Skicka ett mail till mig så löser vi alla detaljer

Postat av: Lars

Publicerad 2008-10-30 12:09:36

Och min mailadress är [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela