oprofessionell träning

Jag slåss och håller kroppen varm

BJJ-seminarium med Marcelo Yogui

Publicerad 2008-10-30 12:18:42 i Allmänt,

Den 21-23 november så gästas Linköping av Marcelo Yogui för ett seminarie i BJJ.
Marcello är från Rio de Jenerio i Brasilien har 3:e dan i BJJ från Gracie Barra. Han var en av de riktiga pionjärerna när det gällde att föra sin sport till våra nordliga bredgrader. Han är dessutom huvudinstruktör för Team Dynamix som vi tillhör

Marcelo är en rutinerad instruktör och en allmänt skön kille och jag tycker att alla ska ta chansen att träna med honom.

 

 



Preliminära tider

 

Fredag  19:00 - 21:00
Lördag  10:00 - 12:00  och 14:00 - 16:30
Söndag 10:00 - 12:00 och 13:30-15:30

Priser
Alla pass alla dagar: 400 kr
En dag: 250 kr
Ett pass: 150 kr


Detta är ett väldigt bra pris med tanke på vad man får. Det blir totalt fem pass under helgen med mycket teknik och tillämpningar. På lördagens kväll så kommer vi att gå ut och äta gott och kanske rent av dricka ett glas mjölk till det . Detta är en frivillig aktivitet men säg till innan så jag vet hur många jag ska boka bord för. Träning och bonding på samma helg, kan det bli bättre?

Det kommer att sättas upp posters och anmälningslista i dojon rätt snart och det är viktigt att ni skriver upp er där om ni tänkt vara med. Det går även bra att anmäla sig via mail till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela