oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

mellandag

Publicerad 2005-08-27 12:14:48 i Allmänt,

Känner mig lite tom och orkeslös idag. KAnske för attjag för en gångs skull har jobbat med skolarbete under hela veckan. Idag är nästan alla jag känner på fest där jag inte är bjuden. Det tänker jag och den alltid lika eminenta Martin råda bot på genom att dricka sprit och käka knäckemackor.  Det verkar bara bli vi två men va fan gör man inte för en bra fylla. Det blir för övrigt den sista på ett bra tag för min del.

Dags att ta en paus igen och se om inte glöden kommer tillbaka. På senaste tiden har det inte varit roligt att gå ut. Det råder en viss apati och lit eslitningar inom det gäng som jag alltid hänger med. Hoppas det vänder snart. Det kanske bara är jag som känner så här, det är kanske jag som blivit gammal och tråkig.


Kommentarer

Postat av: Robban

Publicerad 2005-08-28 21:33:32

Gammal? Tråkig? Kan ju inte va möjligt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela