oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Tack Herr Berg

Publicerad 2005-10-30 21:35:37 i Allmänt,

 "Du är tyst
Jag har lögnen på tungan

Jag har brutit alla löften som du höll
Men jag gör vad jag kan
Förbli evigt unga "
- J.Berg - Vi mot världen


Du sätte alltid ord på den där känslan av tomhet som ersatte tonårsångesten. Det blir inte bättre när man blir vuxen, det är bara ett annorlunda vemod. Att var ofullständig och osäker, alltid utan rötter ständigt på flykt. Jag har glömt bort vad det är jag flyr ifrån men det slår alltid undan benen på mig så fort jag tror jag är på väg någonstans

Jag är så trött på mitt jävla gnäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela