oprofessionell

Popkulturell dissektion av vardagstristessen

Osynlig

Publicerad 2005-10-07 18:13:16 i Allmänt,

Lämna mig i fred. Men gå inte för långt bort, då blir jag ensam

Jag gömmer mig för att visa er, jag gömmer mig i mig själv

för att ni ska se

 

Jag mår bra, bara gå er väg, låt mig tyna bort

Kan ni inte se att jag inte är här

Gå er väg men inte för långt

 

Det finns ingen som ser vad jag gör

Jag har växt fast där jag är, jag har växt in i mig själv

Men jag gömmer mig i mig själv så ingen kan se

 

Begraver du mig när jag går

Saknar du mig när jag är här

Här är jag igen

Jag är slagen igen

Kan du se mig

Kan du se mig här



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

oprofessionell

Lite bättre än de flesta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela